HELP (допоможіть)


Що робити коли пропав інтернет?!

Перед тим як зробити телефонний дзвінок - зробіть наступне:

1.) (Для приватного сектору) якщо ви проживаєте в приватному будинку і підключені по технології PON (оптоволокно): Перевірте спочатку, які індикатори горять на пристрої яка називається ONU! Це пристрій (НЕ РОУТЕР) в який під'єднаний оптоволоконний кабель, який заходить у Ваш дім з вулиці від розподільної коробки!!! Якщо горять зеленим кольором (power), (pon/reg), (link/lan), (sys), а саме ГОЛОВНЕ - не горить червоним кольором( LOS ) - значить сигнал до вас доходить!!! Це значить, що проблема скоріш за все за наступним - (1. проблема з роутером), (2. проблема з проплатою) або (3. проблема з пристроєм з якого ви користуєтесь інтернетом)!!! В 90% для пунктів 1 та 3 - допомагає перезавантаження! ( Вимкніть блок живлення пристрою на 1-2 хвилини ), бо на 1-2 секунди не завжди допомагає!!! Пункт 2 - перевірте свою проплату в осоюистому кабінеті!


2.) Для абонентів які проживають в багатоквартирних будинках і підключені до тарифних планів (домові мережі) принцип перевірки чуть інший: якщо на Вашому роутері горить індикатор (WAN) це значить що проблема скоріш за все за наступним- (1. проблема з роутером), (2. проблема з проплатою) або (3. проблема з пристроєм з якого ви користуєтесь інтернетом)!!! В 90% для пунктів 1 та 3 - допомагає перезавантаження! ( Вимкніть блок живлення пристрою на 1-2 хвилини ), бо на 1-2 секунди не завжди допомагає!!! Пункт 2 - перевірте свою проплату в осоюистому кабінеті!


3.) Можливі також проблеми з БЛОКОМ ЖИВЛЕННЯ: - Всі Ваші пристрої будуть світитись потрібними індикаторами, але інтернету не буде! (Нажаль з теперішнім електроживленням (особливо за умов СОНЯЧНОЇ енергетики) присутні постійні перепади та стрибки живлення! (При можливості - будь ласка перевірте БЖ ваших пристроїв)!!!


4.) Іноді (це трапляється дуже рідко) може втратити свої характеристики пачкорд (вита пара) -  (кабель між ONU і роутером - для абонентів PON), чи між роутером і пристроєм!!! (При можливості - будь ласка перевірте цей кабель)!!!


Якщо ж ці всі пункти Вам не зрозумілі, або вони не дали результату - ЗВОНІТЬ! :)
Ми радо допоможемо Вам!